26 Nisan 2017 Çarşamba

Ağızda kum gibi dağılan elmas kurabiye nasıl yapılır👌

Yani bu kurabiye için ne söylesem az kalır nedenmi?o kadar güzel oldular ki gerçektende ağızda kum gibi dağılıyor ve harika kokuyorlar👌bu kadarcık malzeme ile böyle şahane kurabiye yapılır mı demeyin yapılıyor😊
Aslında amacım bal peteği kurabiyesi yapmaktı u dönüşüyle limonlu elmas kurabiyede karar kıldım.
Aferin bana iyi yapmışım bu elmasları merak ediyordum epeydir daha öncesinde yapmadığım için pişman oldum valla🙁
Ama zararın neresinden dönerseniz kardır 😉
Güzel koktuğunu söylemiştim içinde limon ve portakal kabuğu rendesi var.ben güzel kokan kurabiyeleri seviyorum taa fırında pişerken miss gibi kokmaya başlayan kurabiyelerimizin tarifini siz dostlarımla paylaşıyorum umarım yapar tadar ve memnun kalırsınız😊😊😊



Malzemeler;

1 paket teremyağ
1.5 su bardağı pudra şekeri
1.5 çay bardağı sıvı yağ
1 adet yumurta
1 adet limon ve 1 adet portakal kabuğu rendesi
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çimdik tuz
Alabildiği kadar un

Yapılışı;

Tüm malzemeyi kulak memesi kıvamında olacak şekilde yoğuruyoruz
Yağlı kağıt serdiğimiz tepsimize ceviz büyüklüğünde hamur koparıp yuvarlıyoruz ve bir bardak arkasıyla üzerine bastıroyoruz
Kenar kısımları böyle şekil alacak
Ben su bardağı kullandım
165 °fırında pembeleşene kadar pişiriyoruz.afiyet olsun😊👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder