22 Aralık 2016 Perşembe

İkramlık çerezli çikolata:)

Artık dışarıdan almayacagınızı garanti ederim:))bir tane yiyorsunuz sonra bir tane daha:))benim gibi çikolata düşkünüyseniz tam size göre bir atıştırmalık.atıştırmalık diyorum çünkü içi çerez dolu.ben karışık yaptım sizler arzu ettiğiniz kuruyemişleri kullanabilirsiniz.hem maliyeti çok düşük hazırlarına göre.kahve dünyasından aldığım 7 liralık küvertür çikolatayla bir tabak dolusu çıktı:))ister ikramlık ister kuruyemiş yemeyen çocuklarınıza atıştırmalık.siz nasıl tercih ederseniz:))





Malzemeler:

Küvertür çikolata (istege baglı bitter yada sütlü)
Kuruyemiş (fındık,yer fıstığı, badem)

Yapılışı:

Miktar belirtmiyorum çünkü istediğiniz ölçüde yapabilirsiniz.benmari usulü erittiğiniz küvertür çikolatalarınızı çetezlerinizle bir güzel karıştırın sonra bir kaşık yardımıyla yağlı kagıda istediğiniz boyutlarda dökün ve bırakın donsun.buzdolabına koymuyoruz arkadaşlar saklarkende oda sıcaklığında muhafaza ediyoruz.afiyet olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder