4 Eylül 2017 Pazartesi

El yapımı bayram çikolatası😊

Neslihan mutfakta herzaman ki gibi iş başında😊yeni bir paylaşımla tüm dostlarıma merhaba! Sizde sıradaki tarifimizi merak edenlerdenseniz okumaya devam edin 👇👇👇

Biri çikolatamı dedi???
Eğer sadece bir günlüğünede olsa çikolata yemesem kendimi tebrik edeceğim.okadar seviyorum ki tahmin ettiğinizin de üstünde.
Doğrusu çikolatasız bir hayat düşünemiyorum!mutluda olsam mutsuzda olsam yiyorum😋
Eee yiyorum ama çikolata olsun yeterde demiyorum.alınca şöyle kaliteli lezzetli çikolata bulmak lazım bu konuda yelpaze çok geniş ......
Her türden işlenmemiş çikolata bulmak kolaylaştı.kafeler,online satışlar hatta marketlerde bile var.
Teyzemin Almanyadan çikolata getirmesini bekleyemem ee dışardanda yemek inanın benim içime sinmiyor.hijyen konusunda benim gibi hassas olanlar çikolatalarını kendileri hazırlayabilir sevdiklerinede ikram edebilirler.şöyle orta halli bir çikolata bu küvertürünü kahve dünyasından aldım.zaten ordada yapılmış halleri var fakat daha maliyetli.
yapılışı oldukça basit ben bayram çikolatası olarak yaptım bu kez ama siz kuruyemiş sevmeyen çocuklarınıza altarnatif atıştırmalık yapabilirsiniz.
Şöyle ki;
Işlenmemiş çikolata larımızı benmari usulü eritiyoruz Sonra içine ayıklayıp kabuklarını soyduğumuz yer fıstıklarını koyuyoruz ve karıştırıyoruz.
Herhangi bir kaşık yardımıyla yağlı kağıt serdiğimiz düz bir zemine kaşık kaşık çikolata karışımından döküyoruz ,donması için 25-30 dakika bekliyoruz sonrasında çikolata larınız servise hazır hale geliyor daha uzun sürelerde muhafaza etmek istiyorsanız ve hava çok sıcaksa buzdolabında da tutabilirsiniz.
Afiyet olsun
diğer tariflerimiz dende haberdar olmak istiyorsanız bloguma üye olmayı unutmayın!!! Instagram'dan da beni takip edebilirsiniz 👉Nesli.dr.a❤❤❤😉



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder